よくある質問

FAQ

最近多い質問

無料プランに登録ができません。
2024年9月30日(月)をもちまして無料会員サービスを終了いたしました。
Japan Official LINEにて、今後も&TEAMの最新情報をお届けいたします。

Japan Official LINE お友達追加はこちら
https://page.line.me/andteam
マイページにふりがなが登録されていません。
お手数をおかけしますが、お問い合わせフォームよりご連絡ください。
※土日・祝日は通常通り休業になります。あらかじめご了承ください。
【MEMBERSHIP】メンバーシップの残りが60日以上ある場合、更新せずに今のままで大丈夫でしょうか。
それともまた新たに入り直さないといけないのでしょうか。
更新可能期間外にメンバーシップをご購入いただいた場合、既存有効期限が無効になり、更新扱いにもなりません。
更新手続きを希望される場合には、更新可能期間になるまで、お手続きされないようにご注意ください。
【MEMBERSHIP】更新可能期間か分かりません。どこから確認すればいいでしょうか。
LUNÉ MEMBERSHIPにご入会済の方のうちメンバーシップ有効期間の満了60日前~満了後30日以内に該当する方が更新対象となります。
更新対象者の方はLUNÉ Membership商品詳細内の購入ボタンが「メンバーシップを更新」と表示されます。
必ずボタンの文言を確認し、お手続きください。
【MEMBERSHIP】更新後、有効期限日はいつになりますか?
更新日を1日目とする「残りの有効期間+365日」に延長となります。
詳しくはNEWSをご確認ください。
LUNÉ Membership会員で会員証は手元にあるのですが、改姓等で会員証の氏名と写真付き身分証の氏名が一致しません。本人確認はできますか?
会員証の代わりに&TEAM Weverse > さらに表示( ⋮ ) > メンバーシップ画面にて「DIGITAL MEMBERSHIP CARD」を拝見いたします。ご入場前にスマートフォンにて「メンバーシップ」画面をご用意ください。
TICKET先行に申込みする際は、どのメールアドレスを入力したらいいでしょうか。
マイページ内」、会員番号の下に記載のWeverseアカウントのメールアドレスをご入力ください。
LUNÉ Membershipの会員番号はどこから確認できますか?
&TEAM OFFICIAL FANCLUB LUNÉ MEMBERSHIPサイト内「マイページ」よりご確認いただけます。
※Weverseアカウントでのログインが必要です。
【GLOBAL MEMBERSHIP】「&TEAM OFFICIAL FANCLUB LUNÉ MEMBERSHIP (GL)」に関する質問はどちらに問い合わせたらいいでしょうか?
GLOBAL MEMBERSHIPのサービス内容は運営が異なりますのでWeverse Shopにお問い合わせください。
【MEMBERSHIP】会員証や特典が届きません。
会員証および新規登録特典のサコッシュにつきましては、追加会員情報のご登録まで完了された方を対象に登録完了後3ヶ月を目途に発送予定です。
※ご入会日から3ヶ月ではございませんので、ご注意ください。
発送が完了しましたらメールまたはマイページにてお知らせいたしますので、今しばらくお待ちいただきますようお願いいたします。
発送から14日間を過ぎても荷物が不着の場合、発送から30日以内にお問い合わせください。
なお、発送予定時期を個別にお問い合わせいただきましても、お答えいたしかねますので何卒ご了承いただきますようお願いいたします。ご住所に変更がある場合には、Weverseログイン後、マイページより改めてご登録住所の確認をお願いいたします。
【MEMBERSHIP】発送された特典に不良がありました。交換できますか?
状態を確認のうえ、初期不良が確認できたものは良品を再送いたしますので、配送後30日以内にお問い合わせください。
なお、下記に該当する場合、交換対応はいたしかねますので、あらかじめご了承ください。
・配送後30日以上経過した場合
・お客様のお手元で汚れ・キズ等が生じた場合
・使用済みの場合

どこから入会できますか?
Weverse shopからMEMBERSHIPの購入が必要です。詳細はこちら
子どもはメンバーシップに入会できますか?
WeverseおよびWeverse Shopアプリは年齢制限を設けているため、保護者の方の同意のうえ保護者の方の操作にてご入会していただくようお願いいたします。
なお、&TEAM OFFICIAL FANCLUB LUNÉ MEMBERSHIPへのご登録(入会)の際は、ご登録をご希望の方のお名前にてご購入いただく必要がございますので、お間違いのないようお手続きをお願いいたします。
追加情報(住所・生年月日・アンケート)の登録はどこからできますか?
登録完了メールに記載のURLか、Weverse AccountでMEMBERSHIPページにログイン後表示されるページにてご登録いただけます。 MEMBERSHIPページにログイン後、追加情報の登録ページが表示されない場合は、すでに登録が完了している可能性があります。ご登録内容はマイページのプロフィールからご確認いただけます。
ログインできません。
Weverseアカウント登録方法により、ログイン方法も異なります。
恐れ入りますが、下記ご確認ください。

■メールアドレスを入力して登録した
ログイン時に入力をされているメールアドレスが、Weverseのアカウントのものではない可能性がございます。
ご登録済みのアカウントを今一度ご確認のうえログインをお試しください。

■X(旧Twitter)アカウント/Googleアカウント/AppleIDを利用して登録した
ログインページのメールアドレス入力箇所下部に表示されている該当アイコンより、ログインをお試しください。
会員登録したのですが、FCコンテンツがみれません。
右上のFCメニュー内の「ログイン」からWeverse Accountでログインしてください。Weverse Accountでのログイン後、追加情報の登録が完了しますとFCコンテンツをお楽しみいただけます。
誕生日メッセージはいつから配信されますか?
誕生日メッセージは2023年1月より配信予定となります。 また、誕生日の前日の23:59までにWeverse Shop JAPANより&TEAM OFFICIAL FANCLUB LUNÉ MEMBERSHIPをご購入(入会)いただき、 当サイトにて会員情報のご登録が完了された会員様に配信いたします。

(例)2月2日が誕生日の場合
2月1日23:59までにすべての手続きが完了された場合:2月2日中に配信予定

【ご注意ください】
※会員情報のご登録は当サイトにログイン後、[登録情報の追加ページ]にて行ってください。
※誕生日の設定だけでなく、メールマガジン配信先設定もお間違えがないかご確認ください。
※会員情報未登録や変更手続きの遅れにより、 会員特典をご利用できなかった場合、当社はその責任を一切負いかねます。
Weverseのアカウントで利用しているメールアドレスが使えなくなってしまったのですが、引き続きメールマガジンの配信を受け取れる方法はありますか?
マイページから、メールマガジンの宛先変更が可能です。ただし、Weverseのアカウントとして設定している「メールアドレス」は変更になりませんので、ご注意ください。
メールマガジンの配信を停止したいです。
マイページとメールマガジン最下部のURLよりお手続きが可能です。なお、停止後はメールマガジンの配信のみ停止となり、重要なお知らせおよび自動配信メール(各種お支払い・更新案内等)は停止されません。あらかじめご了承ください。
メールマガジンの配信停止設定をしたのですが、再度受け取れるようにするにはどうしたらいいですか?
マイページよりお手続きが可能です。
メールマガジンの配信設定状況の確認方法を教えてください。
マイページから確認が可能です。
メールが届きません。
ドメイン指定受信の設定で andteam-official.jp を許可してください。設定方法は端末の取扱説明書をご確認いただくか、ご契約の携帯電話会社もしくは販売店へお問い合わせください。なお、メールの送信に失敗した場合、そのメールアドレスへメールを送信することができなくなります。ドメイン指定受信の設定を行ってもメールが受信できない場合、別のメールアドレスをご利用ください。
ドメイン指定受信の設定をしてもメールが届きません。
メールの送信に失敗した場合、そのメールアドレスへメールを送信することができなくなります。ドメイン指定受信の設定を行ってもメールが受信できない場合、別のメールアドレスをご利用ください。
問い合わせの返信がありません。
通常5日以内(土日祝日、夏季休業、冬季休業等を除く)に返信しております。5日を過ぎても返信のメールが受信できない場合、ドメイン指定受信の設定で andteam-official.jp が許可されていない可能性があります。ドメイン指定受信の設定を行っても返信のメールが受信できない場合、別のメールアドレスをご利用ください。
定期メンテナンスについて教えてください。
安定したサービス提供のため、【毎月第2木曜日 午前6:00~8:00】に実施いたします。該当時間内で一時的にサイトの閲覧含む全てのサービスをご利用いただけない場合がございます。皆様にはご迷惑をおかけいたしますが、何卒ご理解を賜りますよう、お願い申し上げます。
サイトが正しく表示されません。
ご利用の端末が推奨環境ではない場合、サイトが正しく表示されない可能性があります。サイトポリシーの「推奨環境について」「セキュリティについて」「JavaScriptについて」「CSSについて」「Cookie(クッキー)について」をご確認ください。
個人のサイトやブログ、SNS等に、このサイトのテキストや画像、映像等を使用してもいいですか?
当サイトの情報および資料は、いかなる形でも複製、出版、伝送、配布、譲渡、貸与、翻訳、翻案、使用許諾、転載、再利用等の流用を禁止しています。詳しくは、サイトポリシーの「著作権について」をご確認ください。
個人情報の取り扱いについて確認したい。
プライバシーポリシーをご一読いただき、個人情報の取り扱いに関するご質問がございましたら、「苦情および相談のお問い合わせ先」へお問い合わせください。
よくある質問を見ても問題が解決しません。
フォームからお問い合わせください。

Frequently Asked Questions

I can't sign up for the free membership service.
The free mebership service has ended on September 30,2024. You can get the latest information about &TEAM from “Japan Official LINE”.

Japan Official LINE Add friends here
https://page.line.me/andteam
I'd like to register my "Furigana".
Please contact us via the form.
[MEMBERSHIP] My membership period is valid for more than 60 days. I saw LUNÉ membership will renewal in Sep 25. Do I need to renewal my membership?
If you purchase a membership outside the renewal period, the existing expiration date will be invalid and will not be treated as a renewal.
If you wish to proceed with the renewal, please be careful not to proceed until the renewal period is reached.
[MEMBERSHIP] I don't know if it's a renewable period. Where can I check it?
Those who have already joined LUNÉ MEMBERSHIP are eligible for renewal from 60 days before the expiration of their membership to 30 days after the expiration of their membership.
For those eligible for renewal, the purchase button in the LUNÉ MEMBERSHIP product details will be displayed as "Update Membership".
Please make sure to check the button and proceed.
[MEMBERSHIP] When is the remaining membership period after renewal?
Remaining membership period will be extended by +365 days after renewal. Please check NEWS for more information.
Which email address should I enter when I apply for a ticket in advance?
Please enter the email address of the Weverse account under "My Page" and membership number.
Where can I check the membership number of LUNÉ Membership?
Please enter your Weverse account. You can check the Weverse account from "My Page".
[Global MEMBERSHIP] If I have a question about LUNÉ MEMBERSHIP (GL), who should I contact?
Global MEMBERSHIP offers different services, so please contact Weverse Shop.
[MEMBERSHIP] I haven't received my membership card or benefit.
*The benefit that comes with shipping is only for those who have an address in Japan.

Regarding the membership card and the new registration privilege Sakosh, we plan to ship it to those who have registered additional membership information within 3 months of completion of registration.
*Please note that it is not 3 months from the date of join MEMBERSHIP.
We will notify you by e-mail or My Page once the shipment has been completed, so please wait for a while.
f the package does not arrive after 14 days of shipment, please contact us within 30 days of shipment.
We ask for your understanding that we will not be able to respond to your individual inquiry about the estimated shipping time. If there is a change in your address, please check your registered address again on My Page after logging in to Weverse.
[MEMBERSHIP] Can I exchange defective mebership benefits?
Please contact us within 30days from shipping. After we check the product, we will re-send the new product if the initial defect is confirmed.
In addition, please note that we cannot exchange the following cases.
·More than 30 days have passed since delivery
·In the event of dirt, scratches, etc. on the customer's hands
·If used
I'd like to sign up LUNÉ Membership.
Please purchase LUNÉ MEMBERSHIP from &TEAM Weverse Shop.Learn more
My child wishes to sing up.
Weverse and Weverse Shop apps have age restrictions, so please sign up with the consent of your parents.
In addition, when registering for &TEAM OFFICIAL FANCLUB LUNÉ MEMBERSHIP, you need to purchase under the name of the person who wants to register.
Please make sure to proceed without any mistakes.
Where can I register additional required information (address, date of birth, questionnaire etc)?
You can register at the URL listed in the registration completion email or at the page displayed after logging in to the MEMBERSHIP page with Weverse Account.
If the Register Additional Information page does not appear after logging in to the MEMBERSHIP page, the registration may have already been completed.
You can check your registration details from your My Page profile.
I can’t log in.
Depending on how you register your Weverse account, your login method will also vary.
Please check the following.

■I entered my email address and registered
The email address you entered when logging in may not belong to the Weverse account.
Please check your registered account again and try to sing in.

■ I registered using X (formerly Twitter) account/Google account/AppleID
Please try logging in from the corresponding icon displayed at the bottom of the email address entry on the login page.
I can’t view &TEAM Membership only-content in the &TEAM OFFICAL SITE.
Please log in with Weverse Account from "Login" in the FC menu in the upper right corner.
After sign in with the Weverse Account, you will be able to enjoy FC content once you have registered additional information.
When will the birthday message be delivered?
Birthday messages will be delivered from January 2023.
Also, purchase &TEAM OFFICIAL FANCLUB LUNÉ MEMBERSHIP from Weverse Shop JAPAN by 23:59 the day before your birthday, It will be distributed to members who have registered their membership information on this site.

(Ex) February 2nd is your birthday
If all procedures have been completed by 23:59 on February 1st: Delivery scheduled on February 2nd

[notice]
*Please register your membership information on the [Add Registration Information Page] after logging in to this site.
*Please check not only the birthday setting but also the mail magazine delivery destination setting.
*Due to the delay in the membership information registration and change procedures, We are not responsible for any failure to take advantage of the membership benefits.
I can't use the email address I'm using with my Weverse account, is there any way I can continue to receive mail magazine distribution?
You can change the email magazine address from My Page. "However, please note that the "email address" you set as a Weverse account will not be changed."
I'd like to unsubscribe newsletters.
Please unsubscribe from URL which are written bottom of newsletters , or "My Page". Important notifications and automatic delivery e-mails (various payment and renewal information) will not be suspended if you unsubscribe newsletters. Please understand in advance.
I'd like to subscribe newsletters again.
Please subscribe from "My Page".
Please tell me how to check the status of the mail magazine's delivery settings.
Please check it from "My Page"
I can’t receive emails.
Please allow for receiving emails from the domain andteam-official.jp in your email settings. Please check the instruction manual of your device or contact your mobile phone company or store for instructions on how to set it up. If an email has failed to be sent, it will not be possible to send emails to that specific email address. If you are unable to receive mail after configuring domain-specified reception, please use a different email address.
I set up to receive emails from the specified domain, but I still cannot receive emails.
If an email has failed to be sent, it will not be possible to send emails to that specific email address. If you are unable to receive mail after configuring domain-specified reception, please use a different email address.
My inquiry has not been replied to.
Inquiries are generally replied to within 5 days (excluding weekends and public holidays). If you still don’t receive an email after 5 days, there is a possibility that you have not configured to receive emails from the domain andteam-official.jp in your email settings. If you are unable to receive mail after configuring domain-specified reception, please use a different email address.
Please tell me about scheduled maintenance.
In order to provide stable service, maintenance is scheduled monthly on the second Thursday between 6AM~8AM (JST). There is a possibility that you will not be able to use the site’s services or browse the site during this time period. We’re sorry for the inconvenience caused and thank you for your understanding.
&TEAM OFFICIAL SITE does not displayed correctly.
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